Nog maar één weekje! - Reisverslag uit Vroomshoop, Nederland van Leonie Veldman - WaarBenJij.nu Nog maar één weekje! - Reisverslag uit Vroomshoop, Nederland van Leonie Veldman - WaarBenJij.nu

Nog maar één weekje!

Door: Leonie Veldman

Blijf op de hoogte en volg Leonie

27 Januari 2015 | Nederland, Vroomshoop

Over precies één weekje stap ik op dit moment in het vliegtuig!
Spannend hoor, nu vooral druk met alles voorbereiden.
Kleding gekocht die ik denk nodig te hebben, de laatste werkdag gehad bij de Jumbo en komend weekend de 'afscheidsfeestjes'.
Tegen het afscheid zie ik wel eventjes op, maar dat komt vast goed.
Ik ga een bijzonder leerzame en leuke tijd tegemoet die niemand me straks meer af kan nemen!
3 maanden studeren in Suriname, we gaan stage lopen op de school genaamd; Hannaslust. Dit ligt 20 minuten van ons huis aan de Brokopondolaan. Het onderzoek dat we gaan uitvoeren is gericht op het rekenonderwijs in de klas. Dit willen we koppelen aan adaptief onderwijs. Ik ben heel benieuwd hoe de leerkrachten hier op gaan reageren en hoe ons onderzoek zich vorm gaat geven.
Nog even geduld hebben dan kunnen we op onderzoek uit!
Jullie horen van mij!



  • 27 Januari 2015 - 15:46

    Janien:

    Leuk,zo kunnen we je een beetje blijven volgentijdens je avontuur. We zullen je missen,ook al zien we elkaar niet zo vaak. wij komen voordat je vertrekt bij je langs. winston en stefano hebben nog iets voor je gemaakt,wat je mee moet nemen.

    Liefs janien erwin winston en stefano

  • 27 Januari 2015 - 20:22

    Daphne:

    aaahhh spannend. Laatste weekje voor je vertrekt!! Spannend allemaal. Geniet van dit weekje en je 'afscheidsfeestjes'

  • 27 Januari 2015 - 21:01

    Wendy:

    Leuk z'n reisverslag...blijven wij hier in het koude kikkerland mooi op de hoogte van het reilen en zeilen van je...Wens je heel veel plezier en succes met je stage... Knuffel!

  • 27 Januari 2015 - 21:09

    Rita Knol:

    ik wens je een onvergetelijke tijd! En inderdaad. Dit neemt niemand je meer af! Denk je af en toe aan me in dit koude kikkerlandje?

  • 28 Januari 2015 - 20:43

    Iris:

    Hoi Leo, leuk hoor!!!! Heel veel succes en vooral veel plezier! Ik zal je volgen!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Leonie

Ik heb deze pagina aangemaakt om de mensen die het leuk vinden op de hoogte te houden van mijn avonturen in Suriname. Op 3 februari vertrek ik voor 3 maanden naar Suriname samen met een klasgenoot van de pabo. Ik ga proberen hier wekelijks een verslag op te plaatsen :)

Actief sinds 07 Nov. 2014
Verslag gelezen: 238
Totaal aantal bezoekers 8352

Voorgaande reizen:

03 Februari 2015 - 04 Mei 2015

Stage + afstuderen in het Buitenland

Landen bezocht: