Voorpret - Reisverslag uit Hengelo, Nederland van Leonie Veldman - WaarBenJij.nu Voorpret - Reisverslag uit Hengelo, Nederland van Leonie Veldman - WaarBenJij.nu

Voorpret

Door: Leonie

Blijf op de hoogte en volg Leonie

07 November 2014 | Nederland, Hengelo

Eindelijk zijn dan de eerste stappen gezet!
2 daagse conferentie gehad en veel geleerd over Suriname van de directeur van het PI in Paramaribo!
De voorpret is begonnen en het ticket is geboekt, 3 februari ga ik voor 3 maanden naar Suriname, ik kijk er erg naar uit!
De verhalen van de studenten van vorig jaar hebben me helemaal enthousiast gemaakt.
Op deze pagina ga ik proberen jullie allemaal op de hoogte te houden!

  • 08 November 2014 - 13:35

    Daphne:

    Leuk leuk. Ik ga je volgen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Leonie

Ik heb deze pagina aangemaakt om de mensen die het leuk vinden op de hoogte te houden van mijn avonturen in Suriname. Op 3 februari vertrek ik voor 3 maanden naar Suriname samen met een klasgenoot van de pabo. Ik ga proberen hier wekelijks een verslag op te plaatsen :)

Actief sinds 07 Nov. 2014
Verslag gelezen: 172
Totaal aantal bezoekers 8368

Voorgaande reizen:

03 Februari 2015 - 04 Mei 2015

Stage + afstuderen in het Buitenland

Landen bezocht: