Afscheidsfeestjes - Reisverslag uit Vroomshoop, Nederland van Leonie Veldman - WaarBenJij.nu Afscheidsfeestjes - Reisverslag uit Vroomshoop, Nederland van Leonie Veldman - WaarBenJij.nu

Afscheidsfeestjes

Door: Leonie

Blijf op de hoogte en volg Leonie

02 Februari 2015 | Nederland, Vroomshoop

één dag voor vertrek! Ik zit al vroeg beneden, normaal slaap ik graag uit maar dat lukt niet meer zo goed, zullen het de zenuwen zijn?
Zaterdag en zondag leuke afscheidsfeestjes gehad, wat fijn om te zien dat ik zo geliefd ben bij iedereen :)
Verschrikkelijk veel mooie cadeaus gekregen en veel geld dat ik mee kan nemen, hoewel dit niet mijn intentie was van het afscheidsfeestje.
Nu had ik zaterdag z'n afscheidsfeestje waarvan je zegt het leek de hangover wel, dus mijn mobiel heeft zwemles gehad en dit ging niet zo goed.
Vandaag op pad voor een nieuwe want ik voel me niet helemaal happy zonder mobiel, krijg een beetje ontwenningsverschijnselen.
Een dag voor vertrek en nog zoveel te doen, nieuwe mobiel, vacuum zak voor mijn kussen, gezien de mooie kussensloop die ik heb gekregen.
Poncho mee, kijken wat ik allemaal nog in mijn handbagage kan krijgen.
Nog even een bezoekje brengen aan beide opa's om even afscheid te nemen.
Dan is het morgenvroeg om 9 uur zo ver, het busje vertrekt richting Goor samen met mama, papa, Lisette, Stefan, Angela, tante Lammie, opa Kikkert en natuurlijk ikzelf om daar mijn auntie op te pikken.
Dit alles gaat mee naar schiphol om daar afscheid te nemen van mij, dat zal me nog wel even zwaar vallen ben ik bang!
Wel lief dat iedereen graag mee wil, dit waardeer ik enorm.
Voor nu ga ik maar verder met mijn koffer inpakken, ik houd jullie op de hoogte, nog één keer de groetjes uit het koude Nederland.
Vanaf woensdag kunnen jullie mijn blog volgen vanuit het zonnige Paramaribo waar het nu maarliefst, 30 graden is!

  • 02 Februari 2015 - 09:35

    Michelle:

    Leonie heeeeel veeel plezier en succes !! Xx Michelle

  • 02 Februari 2015 - 09:49

    Helma:

    heel veel plezier kroniek en geniet ervan gr helma

  • 02 Februari 2015 - 19:13

    Linda:

    Tot morgen, het afscheid valt mij ook zwaar, maar.....we zien elkaar 8 april al weer om samen nog te genieten van je grote avontuur. X

  • 02 Februari 2015 - 22:36

    Kelly Bakker:

    heel veel plezier en succes !! Geniet ervan

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Leonie

Ik heb deze pagina aangemaakt om de mensen die het leuk vinden op de hoogte te houden van mijn avonturen in Suriname. Op 3 februari vertrek ik voor 3 maanden naar Suriname samen met een klasgenoot van de pabo. Ik ga proberen hier wekelijks een verslag op te plaatsen :)

Actief sinds 07 Nov. 2014
Verslag gelezen: 328
Totaal aantal bezoekers 8369

Voorgaande reizen:

03 Februari 2015 - 04 Mei 2015

Stage + afstuderen in het Buitenland

Landen bezocht: