Stage + afstuderen in het Buitenland - Reisverslagen van Leonie Veldman - WaarBenJij.nu Stage + afstuderen in het Buitenland - Reisverslagen van Leonie Veldman - WaarBenJij.nu

Stage + afstuderen in het Buitenland

Ik ga in Paramaribo op zoek naar iets waar ik iets mee kan in mijn lessen in Nederland!!

Recente Reisverslagen:

02 Mei 2015

Laatste reisverslag vanuit Suriname, gek zeg!

23 April 2015

Tripjes in de paasvakantie

02 April 2015

Alweer bijna een weekje voorbij

27 Maart 2015

Wat gaat de tijd toch snel!

16 Maart 2015

Alweer 1,5 week voorbij
Leonie

Ik heb deze pagina aangemaakt om de mensen die het leuk vinden op de hoogte te houden van mijn avonturen in Suriname. Op 3 februari vertrek ik voor 3 maanden naar Suriname samen met een klasgenoot van de pabo. Ik ga proberen hier wekelijks een verslag op te plaatsen :)

Actief sinds 07 Nov. 2014
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 8361

Voorgaande reizen:

03 Februari 2015 - 04 Mei 2015

Stage + afstuderen in het Buitenland

Landen bezocht: